Regulamin rezerwacji

I. Postanowienia ogólne
I. General Provisions

1. Regulamin określa warunki rezerwacji i najmu apartamentów K2 Loft w celach noclegowych. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Dokonanie rezerwacji stanowi jednocześnie zawarcie Umowy Najmu Apartamentu z Klientem, na warunkach określonych w Regulaminie i Cenniku.
2. W ramach umowy najmu K2 Loft zobowiązuje się przygotować apartament w celach noclegowych oraz go udostępnić Klientowi w zamian za ustalone wynagrodzenie.
1. The Regulations specify the conditions for booking and renting K2 Loft apartments for accommodation purposes. Making a reservation is tantamount to reading and accepting the provisions of the Regulations. Making a reservation is also
concluding an Apartment Rental Agreement with the Customer, under the conditions set out in the Regulations and the Price List.
2. Under the lease agreement, K2 Loft undertakes to prepare the
Apartment for accommodation purposes and to make it available to the Customer in exchange for the agreed remuneration.

II. Odpowiedzialność
II. Responsibility

Niniejszym informujemy, że choć nasza firma dokłada wszelkich starań by na bieżąco
monitorować i aktualizować opis wyposażenia Apartamentów, jak również utrzymania ich standardu, nie może ponosić odpowiedzialności za zmiany, na które nie ma bezpośredniego wpływu i/lub kontroli. W szczególności na remonty, prace budowlane i wykończeniowe w sąsiedztwie Apartamentów, hałas oraz chwilowe braki w dostawie mediów. Firma K2 Investment Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za zachowania innych mieszkańców budynku. Ponadto nasza firma nie ponosi żadnej odpowiedzialności za rzeczy osobiste, samochód i jego zawartość oraz za urazy lub choroby Klienta podczas jego pobytu w Apartamencie.
We hereby inform you that although our company makes every effort to monitor and updatethe description of the equipment of the Apartments on an ongoing basis, as well as to maintain their standard, it cannot be held responsible for changes over which it has no direct influence and/or control. In particular, for renovations, construction and finishing works in the vicinity of the Apartments, noise and temporary shortages in the supply of utilities. K2 Investment Sp. z o.o. Apartments is not responsible for the behavior of other residents of the building . In addition, our company does not bear any responsibility for personal belongings, the car and its contents, and for injuries or illnesses of the Customer during his stay in the Apartment.

III. Rezerwacja
III. Reservation

  1. Przed dokonaniem rezerwacji i zawiązaniem umowy najmu, Klient zobowiązuje się
    zapoznać z treścią niniejszego Regulaminu. Dokonanie rezerwacji równoznaczne jest z
    zaakceptowaniem Regulaminu. Regulamin pobytu dostępny jest na stronie internetowej
    www.k2loft.pl , Apartamencie oraz na wyraźne życzenie Klienta.
    2. Aktualny katalog Apartamentów do krótkotrwałego, turystycznego wynajmu wraz z ich
    szczegółowym opisem znajduje się na stronie www.k2loft.pl
    3. Rezerwacji Apartamentu Klient może dokonywać w następujący sposób:
    a) on-line, poprzez stronę internetową www.k2loft.pl
    b) drogą mailową, poprzez pocztę elektroniczną (adres e-mail: …………..
    c) telefonicznie, pod numerem +48 537 072 375
    d) przez portale pośredniczące w najmie i inne.
    4. Rezerwacja Apartamentu wymaga:
    a) Złożenia rezerwacji wybranego apartamentu w formularzu kontaktowym na stronie
    www.k2loft.pl lub SMS, e-mail, telefonicznie.
    b) Uiszczenia przedpłaty (zadatek) w wysokości 50% wartości rezerwacji. Zadatek winien
    być uiszczony poprzez podanie kodu BLIK/ kartą płatniczą/ przelewem na wskazane konto bankowe, gotówką w ustalonym z obsługą apartamentów czasie.
    5. W przypadku złożenia rezerwacji Apartamentu, zadatek powinien być wpłacony w ciągu1 dnia roboczego od chwili złożenia rezerwacji lub w terminie ustalonym z obsługą K2 Investment. Rezerwacja uzyskuje status „przyjętej” w momencie zaksięgowania wpłaty na podane przez K2 Investment Sp. z o.o. konto bankowe. Brak wpłaty do wskazanej daty oznacza odstąpienie od rezerwacji oraz automatyczne anulowanie rezerwacji.
    6. Klient jest zobowiązany zapłacić pozostałe 50% wartości rezerwacji gotówką, BLIK, za
    pomocą kart płatniczych (obsługa kart za pomocą terminala) lub przelewem natychmiastowym najpóźniej w dniu rozpoczęcia pobytu w momencie odbioru kodu do Apartamentu.
    7. Co do zasady zadatek nie ulega zwrotowi, chyba że w momencie dokonywania rezerwacji pomiędzy K2 Investment Sp. z o.o. a Klientem wynikną inne ustalenia w tym zakresie.
    8. W razie jakichkolwiek problemów z rezerwacją lub płatnością Klient powinien
    skontaktować się telefonicznie +48 537 072 375 lub mailowo …………
    9.K 2 Investment Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia osób, które podczas poprzednich pobytów rażąco naruszyły Regulamin.
    10. K2 Investment zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa, bez możliwości refundacji opłaty za pobyt, który:
    – nie posiada dowodu tożsamości lub nie chce okazać dowodu tożsamości,
    – znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających
    – odnosi się wulgarnie do pracowników obiektu,
    – stosuje groźby karalne lub jakąkolwiek formę szantażu,
    – odmawia zapłaty za pobyt lub obowiązkowe opłaty,
    – odmawia dokonania preautoryzacji na karcie płatniczej.
    11. Klient za zgodą K2 Investment Sp. z o.o. może przenieść wszelkie prawa i obowiązki wynikające z zawartej umowy na osobę trzecią, pod warunkiem przejęcia przez tą osobę wszelkich praw i obowiązków wynikających z zawartej umowy.
    12. Zdjęcia, wyposażenie i udogodnienia Apartamentów oraz podane na stronie internetowej treści mają jedynie charakter informacyjny, poglądowy i reklamowy. Jednak K2 Investment Sp. z o.o. dokłada wszelkich starań by opisany i przedstawiony wizerunek Apartamentu nie odbiegał znacząco od stanu faktycznego.
    1. Before making a reservation and concluding a rental agreement, the Customer undertakes to read these Regulations. Making a reservation is tantamount to accepting the Regulations. The Regulations of stay are available on the websitewww.k2loft.p, in the Apartment and at the express request of the Customer.
    2. The current catalog of Apartments for short-term, tourist rental, along with their detailed
    description, can be found at www.k2loft.p
    3. The Customer can book the Apartment in the following way:
    a) o n-line, via the website www.k2loft.pl
    b) by e-mail, via e-mail (e-mail address: …………………)
    c) by phone, at +48 537 072 375
    d) through portals intermediating in renting
    4. Apartment booking requires:
    a) Make a reservation of the selected apartment in the contact form on the website
    www.patronusaparts.com or by SMS, e-mail, by phone.
    b) Advance payment (deposit) in the amount of 50% of the booking value. The deposit should be paid by entering the BLIK code / by payment card / transfer to the indicated bank account, in cash at the time agreed with the service of the apartments.
    5. In the case of booking an Apartment, the deposit should be paid within 1 working day from the time of booking or within the period agreed with the service K2 Investment Sp. z o.o . The reservation obtains the status of „accepted” when the payment is credited to the bank account provided by K2 Investment Sp. z o.o .. Lack of payment by the indicated date meanswithdrawal from the reservation and automatic cancellation of the reservation.
    6. The customer is obliged to pay the remaining 50% of the booking value in cash, BLIK, by means of payment cards (cards are handled via the terminal) or by instant transfer at the latest on the day of the beginning of the stay at the time of collecting the keys to the Apartment.
    7. As a rule, the down payment is not refundable, unless other arrangements in this regard arise between K2 Investment Sp. z o.o . and the Customer at the time of booking.
    8. In case of any problems with the reservation or payment, the Customer should contact K2 Investment Sp. z o.o .by phone (+48 537 072 375 ) or by e-mail ……………………).
    9. K2 Investment Sp. z o.o .reserves the right not to accept persons who grossly violated
    the Regulations during previous stays.
    10. K2 Investment Sp. z o.o .reserves the right to refuse to accept a Guest, without the possibility of refunding the fee for a stay that:
    – does not have an identity card or does not want to show an identity card,
    – is under the influence of alcohol or other drugs
    – refers vulgarly to the employees of the facility,
    – uses criminal threats or any form of blackmail,
    – refuses to pay for the stay or mandatory fees,
    – refuses to make a pre-authorization on the payment card.
    11. Customer with the consent of K2 Investment Sp. z o.o .may transfer all rights and obligations arising from the concluded contract to a third party, provided that this person takes over all rights and obligations arising from the concluded contract.
    12. The photos, equipment and amenities of the Apartments and the content provided on the website are for informational, illustrative and advertising purposes only. However, the K2 Investment Sp. z o.o .makes every effort to ensure that the described and presented image of the Apartment does not differ significantly from the actual state.
    IV. Zmiany w rezerwacji
    IV. Changes in the reservation

    Wszelkie zmiany w rezerwacji dopuszczalne są wyłącznie w porozumieniu z pracownikami K2 Investment Sp. z o.o. Zmiany mogą dotyczyć liczby przyjeżdżających osób lub terminów pobytu. Klient informuje telefonicznie +48 537 072 375 lub mailowo …………………………………. o zakresie zmian jakie chciałby wprowadzić. K2 Investment Sp. z o.o . zastrzega sobie prawo do odmowy dokonania zmian w warunkach Rezerwacji, jeśli z przyczyn obiektywnych nie będzie to możliwe. W przypadku odstąpienia od Rezerwacji z powodu braku możliwości wprowadzenia zmian w warunkach Rezerwacji Klientowi nie przysługuje zwrot zadatku. Niewykorzystanie rezerwacji bądź wcześniejszy wyjazd Klienta z Apartamentu, z przyczyn niezależnych od K2 Investment Sp. z o.o., nie uprawnia go do żądania zwrotu opłaty za niewykorzystany pobyt.
    Any changes to the reservation are allowed only in consultation with K2 Investment Sp. z o.o . employees. Changes may concern the number of arriving people or dates of
    stay. The customer informs by phone +48 537 072 375 or by e-mail ……………………….. about the scope of changes he would like to make. K2 Investment Sp. z o.o. reserves the right to refuse to make changes to the conditions of the Reservation, if for objective reasons In the event of withdrawal from the Booking due to the inability to make changes to the conditions of the Booking, the Customer is not entitled to a refund of the deposit. Failure to use the reservation or early departure of the Customer from
    the Apartment for reasons beyond the control of K2 Investment Sp. z o.o. does not entitlehim to request a refund of the fee for the unused stay.
    V. Zmiana oraz anulowanie rezerwacji przez K2 Investment Sp. z o.o.
    V. Change and cancellation of reservations by K2 Investment Sp. z o.o.

    1. Zmiana rezerwacji przez K2 Investment Sp. z o.o. jest możliwa wyłącznie w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej spełnienie świadczenia ze strony K2 Investment Sp. z o.o. Przez siłę wyższą rozumie się: kataklizmy przyrody, zajęcie
    apartamentu przez jakikolwiek organ władzy państwowej w jakimkolwiek celu, strajki, wojny i zamieszki oraz pozbawienie przez dostawcę Apartamentu prądu, energii grzewczej, wody lub nieoczekiwane zniszczenia spowodowane pobytem poprzednich Gości, które mogą wpłynąć na kolejną rezerwacje. Wówczas K2 Investment Sp. z o.o. ma obowiązek zaproponować Klientowi inny termin lub odstąpić od umowy, zwracając Klientowi wpłaconą opłatę rezerwacyjną (anulacja rezerwacji).
    2. W wyjątkowych sytuacjach (awarii w Apartamencie lub innego zdarzenia losowego)
    K2 Investment Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość udostępnienia lokalu zamiennego o parametrach i powierzchni podobnej do zarezerwowanego Apartamentu, w tej samej lokalizacji.
    3. K2 Investment Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odwołania bez podania powodu rezerwacji przed jej rozpoczęciem w przypadku stwierdzenia faktu wynajęcia lokalu na cel niezgodny z regulaminem (np. organizacja zabawy zorganizowanej, 18-stych urodzin, imienin, wieczorów panieńskich, kawalerskich lub innych przyjęć lub spotkań towarzyskich). W przypadku anulowania rezerwacji z tego powodu Klient nie otrzyma zwrot wpłaconych środków.
    4. Klient może anulować rezerwację telefonicznie lub pisemnie, drogą elektroniczną.
    5. Zmiana rezerwacji jest możliwa wyłącznie za zgodą K2 Investment Sp. z o.o., jeżeli dostępny jest ten sam lub inny Apartament, który może zostać zaproponowany Klientowi. W takim przypadku zmiana nie podlega dodatkowej opłacie. Zmiana rezerwacji nie jest możliwa, jeżeli dotyczy wysokiego sezonu (wakacje, sylwester, długie weekendy, święta kościelne i państwowe). Gdy zmiana rezerwacji nie jest możliwa, a Klient odstąpił od umowy, anulował rezerwację bądź nie wywiązał się z umowy (brak przyjazdu), K2 Investment Sp. z o.o. uprawniony jest do potrącenia wpłaconego zadatku lub całości opłaty za pobyt.
    6. W przypadku przyjazdu większej ilości osób niż zadeklarowana podczas rezerwacji,
    K2 Investment Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do uzyskania od Klienta dodatkowych opłat lub zerwania umowy, co wiąże się z nieudostępnieniem go Klientowi lub jego natychmiastowym opuszczeniem przez Klienta bez zwrotu środków za niewykorzystany pobyt.
    7. W przypadku wcześniejszego wyjazdu lub późniejszego przybycia K2 Investment Sp. z o.o. nie zwraca pieniędzy za niewykorzystany pobyt.
    1. Changing the reservation by K2 Investment Sp. z o.o. is possible only in the event of
    force majeure, preventing the fulfillment of the service by K2 Investment Sp. z o.o. Force
    majeure is understood as: natural disasters, seizure of the apartment by any state authority for
    any purpose, strikes, wars and riots, and deprivation of electricity, heating energy, water by the supplier of the Apartment or unexpected damage caused by the stay of previous Guests, which may affect the next reservations . In such a case, K2 Investment Sp. z o.o. is obliged to offer the Customer a different date or withdraw from the contract, returning the paid reservation fee to the Customer (cancellation of the reservation).
    2. In exceptional situations (failure in the Apartment or other fortuitous event) K2 Investment Sp. z o.o. reserves the right to provide replacement premises with parameters and area similar to the booked Apartment, in the same location.
    3. K2 Investment Sp. z o.o. reserves the right to cancel the reservation without giving a
    reason before its commencement if it is found that the premises have been rented for a purpose inconsistent with the regulations (e.g. organization of an organized party, 18th birthday, name day, hen parties, bachelor parties or other parties or social meetings) . In the event of cancellation of the reservation for this reason, the Customer will not receive a refund of the funds paid.
    4. The customer can cancel the reservation by phone or in writing, by e-mail.
    5. Changing the reservation is possible only with the consent of K2 Investment Sp. z o.o.,
    if the same or another Apartment is available that can be offered to the Customer. In this case, the change is not subject to an additional fee. Rebooking is not possible if it concerns high season (holidays, New Year’s Eve, long weekends, church and state holidays). When a change of the reservation is not possible and the Customer withdrew from the contract, canceled the reservation or failed to fulfill the contract (no arrival), K2 Investment Sp. z o.o. is entitled to deduct the advance payment or the entire fee for the stay.
    6. In the event of the arrival of more people than declared during the booking, K2 Investment Sp. z o.o. reserves the right to obtain additional fees from the Customer or to terminate the contract, which involves not making it available to the Customer or leaving it immediately without refunding the funds for the unused stay.
    7. In the case of early departure or late arrival, K2 Investment Sp. z o.o. does not refund
    money for an unused stay.
    VI. Umowa najmu
    VI. Lease Agreement

    Umowa zawarta pomiędzy K2 Investment Sp. z o.o. obejmuje wyłącznie wynajem Apartamentu w celach noclegowych. Dojazd, wyżywienie oraz organizacja czasu pobytu leżą wyłącznie w gestii Klienta.
    The contract concluded between K2 Investment Sp. z o.o. covers only the rental of the
    Apartment for accommodation purposes. Travel, food and organization of the stay are the sole responsibility of the customer.
    VII. Zasady pobytu, Usługi dodatkowe
    VII. Rules of Stay, Additional Services

    1. Doba w Apartamencie rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu i trwa do godziny 11:00 dnia wyjazdu. Bez zgody K2 Investment Sp. z o.o. Klient nie ma możliwości wcześniejszego zameldowania lub późniejszego wymeldowania.
    2. Klient rezerwujący (dziecinne) łóżeczko turystyczne obowiązany jest do uiszczenia opłaty dodatkowej w wysokości 30,00 zł za dobę hotelową.
    3. K2 Investment Sp. z o.o. oferuje dodatkową usługę sprzątania, wymiany ręczników i pościeli podczas pobytu Klienta w cenie ……. zł za jednorazową usługę w przypadku pobytów 30 dni i powyżej K2 Investment Sp. z o.o. oferuje dwa bezpłatne sprzątania.
    4. Przekazanie kodu oraz karty hotelowej do Apartamentu odbywa się zdalnie poprzez wysłanie do Klienta instrukcji zameldowania lub osobiście przez osobę reprezentującą K2 Investment Sp. z o.o. najpóźniej w dniu rozpoczęcia rezerwacji. K2 Investment Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wysłania informacji dotyczącej zameldowania najpóźniej w dniu przyjazdu do godziny 15:00
    5. Klient zobowiązany jest do zgłoszenia telefonicznie (+48 537 072 375
    lub email: ……………………… wszelkich niezgodności lub usterek w ciągu godziny od otrzymania kodu i kart hotelowej do apartamentu. Wszelkie zgłoszenia uniemożliwiające swobodny pobyt zostaną możliwie szybko usunięte przez pracowników (max. w ciągu 24h od zgłoszenia). W przypadku terminowego usunięcia niezgodności oraz usterek, które K2 Investment Sp. z o.o. jest w stanie usunąć natychmiast (niewymagających uczestnictwa osób trzecich) Klient nie ma prawa do roszczeń wynikających z tego tytułu.
    6. Klient zobowiązany jest do zgłoszenia telefonicznie (+48 537 072 375
    lub email: ………………………. wszelkich usterek powstałych w trakcie pobytu w
    apartamencie. Wystąpienie usterki z winy Klienta wiąże się z naliczeniem dodatkowej opłaty związanej z jej usunięciem, zgodnie z wyceną pracowników K2 Investment Sp. z o.o. lub usunięciu usterek przez Klienta na własny koszt w określonym czasie.
    7. Klient nie posiada prawa do przekazywania karty hotelowej i kodu oraz udostępniania apartamentu osobom trzecim.
    8. Klient odpowiada za zabezpieczenie apartamentu w trakcie jego opuszczania (właściwe zamknięcie drzwi i okien).
    9. Zabrania się wnoszenia i korzystania z jakichkolwiek urządzeń niestanowiących
    elementów wyposażenia, zasilanych energią elektryczną i mogących stwarzać zagrożenie pożarowe, w szczególności: grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych, materiałów łatwopalnych, wybuchowych oraz o nieprzyjemnym zapachu.
    10. Łamanie zasad P.Poż., BHP, niszczenie Apartamentu lub wynoszenie z Apartamentu jego jakichkolwiek części jest surowo zabronione i w przypadku nie przestrzegania tego punktu K2 Investment Sp. z o.o. ma prawo obciążyć Klienta dodatkową kwotą adekwatną do zniszczeń lub brakujących elementów wyposażenia.
    11. Klient ma obowiązek zabezpieczyć apartament podczas swojej nieobecności poprzez zamknięcie okien i drzwi, wyłączenie urządzeń mogących stanowić zagrożenie pożarowe.
    12. W trakcie pobytu liczba osób nocujących w Apartamencie nie może przekraczać liczby osób wskazanych w zgłoszeniu. W razie naruszenia tego punktu K2 Investment Sp. z o.o. ma prawo rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez obowiązku zwrotu kwoty należności z tytułu pozostającego okresu rezerwacji oraz naliczyć karę umowną w wysokości 1000 zł.
    13. Klient zobowiązany jest do przestrzegania ciszy nocnej (od godziny 22:00 do godziny
    06:00). W razie uzasadnionej skargi skierowanej do K2 Investment Sp. z o.o., osoba reprezentująca K2 Investment Sp. z o.o. ma prawo rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez względu na porę dnia i nocy bez obowiązku zwrotu kwoty należności z tytułu pozostającego okresu rezerwacji oraz naliczyć karę umowną w wysokości 2000 zł.
    14. Wymeldowania można dokonać do godziny 11:00 bez dodatkowych opłat. Wyjazd Klienta po godzinie 11:00 obciążany jest dodatkową opłatą w wysokości 100 zł za każdą rozpoczętą godzinę. Aby ustalić godzinę wyjazdu inną niż godzina do 11:00 należy skontaktować się telefonicznie (+ 48 537 072 375 lub mailowo …………………………… dzień przed planowanym wyjazdem. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek usterek, zniszczeń lub ubytków powstałych z winy Klienta, Klient zobowiązuje się do wyrównania wszelkich strat w terminie nieprzekraczającym 3 dni roboczych, po uprzednim otrzymaniu od K2 Investment Sp. z o.o. protokołu zniszczeń na wskazany w rezerwacji adres e-mail lub wiadomość SMS, z wyszczególnionymi pozycjami oraz ich kosztem.
    15. Klient jest zobowiązany do pozostawienia Apartamentu w stanie niepogorszonym w
    stosunku do stanu, w którym go otrzymał oraz pozostawia naczynia i urządzenia kuchenne w czystości. Jeżeli doszło do zniszczeń Klient obowiązany jest przywrócić stan poprzedni lub wypłacić odszkodowanie – według wyboru K2 Investment Sp. z o.o.
    16. Obiekt ma prawo do ustalenia kaucji za pobyt w wysokości do 2500 zł na poczet pokrycia ewentualnych zniszczeń lub kradzieży.
    17. Obiekt nie wyraża zgody na organizowanie pobytów rozrywkowych (urodzin, wieczorów kawalerskich, wieczorów panieńskich, imienin, urodzin, spotkań towarzyskich lub inny spotkań o charakterze rozrywkowym). W razie naruszenia tego punktu K2 Investment Sp. z o.o. ma prawo rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez obowiązku zwrotu kwoty należności z tytułu pozostającego okresu rezerwacji oraz naliczyć karę umowną w wysokości do 2000 zł.
    18. W przypadku rażącego naruszenia określonych zasad, K2 Investment Sp. z o.o. jest uprawnione do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym i usunięcia Klienta wraz z osobami mu towarzyszącymi z Apartamentu w asyście Policji lub ochrony budynku.
    19. Bez pisemnej zgody K2 Investment Sp. z o.o. jest brak możliwości wykorzystania wizerunku Apartamentu lub jego elementów w mediach społecznościowych, Internecie, telewizji itp.
    20. Klientowi nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w Apartamencie i jego
    wyposażeniu, poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania. Zabronione jest wynoszenie mebli i wyposażenia poza obręb Apartamentu.
    21. W przypadku konieczności interwencji przedstawiciela K2 Investment Sp. z o.o. względem Klienta zakłócającego funkcjonowanie budynku K2 Loft apartHotel, interwencja może zostać zarejestrowana w postaci zapisu dźwiękowego lub wizyjnego, celem ochrony dóbr osobistych i materialnych zarówno K2 Investment Sp. z o.o. , budynku K2 Loft apartHotel jak i interweniującego przedstawiciela K2 Investment Sp. z o.o. Zarejestrowanie interwencji będzie w razie konieczności służyć jako środek dowodowy w celu wykazania rzeczywistego stanu faktycznego.
    22. Osoby niezameldowane mogą przebywać za zgodą i na odpowiedzialność Klienta w
    zajmowanym przez niego Apartamencie wyłącznie od godz. 08:00 do godz. 22.00. Po godz. 22.00 istnieje obowiązek zameldowania dodatkowych osób. Obowiązek zgłoszenia dodatkowej osoby spoczywa na Kliencie, który wynajął Apartament – w przeciwnym wypadku ponosi on odpowiedzialność za brak dopełnienia obowiązku meldunkowego. Zameldowanie dodatkowej osoby lub jej niezgłoszenie pomimo przebywania, powoduje konieczność poniesienia przez Klienta dodatkowych kosztów za tą osobę, zgodnie z obowiązującym cennikiem.
    1. The day in the Apartment starts at 15:00 on the day of arrival and lasts until 11:00 on the day of departure. Without the consent of the K2 Investment Sp. z o.o. The customer cannot check in early or check out later.
    2. The customer booking a (children’s) travel cot is obliged to pay an additional fee of PLN30.00 per hotel night.
    3. K2 Investment Sp. z o.o. offers an additional cleaning service, replacement of towels
    and bed linen during the Customer’s stay at the price of PLN …….. for a one-time service for stays of 30 days and more Patronus Apartments offers two free cleanings.
    4. The code and hotel card to the Apartment are handed over remotely by sending the check-in instructions to the Customer or in person by a person representing K2 Investment Sp. z o.o. on the day of starting the reservation at the latest. Patronus Apartments reserves the right to send information regarding check-in at the latest on the day of arrival by 15:00
    5. The customer is obliged to report any discrepancies or defects by phone (+48 537 072 375 or email:………………….. within an hour of receiving the cod and hotel card to the apartment. Any notifications preventing free stay will be removed by K2 Investment Sp. z o.o. employees as soon as possible (max. within 24 hours of notification). In the event of timely removal of discrepancies and defects that K2 Investment Sp. z o.o. is able to remove immediately (which do not require the participation of third parties), the customerhas no right to claims arising from this.
    6. The customer is obliged to report by phone (+48 537 072 375 or email:…………………..
    any faults arising during the stay in the apartment. The occurrence of a defect due to the Customer’s fault is connected with the calculation of an additional fee related to its removal, in accordance with the valuation of K2 Investment Sp. z o.o employees or the removal of defects by the Customer at his own expense withina specified time.
    7. The customer does not have the right to hand over the cod and hotel cards and make the apartment available to third parties.
    8. The customer is responsible for securing the apartment when leaving it (properly closing doors and windows).
    9. It is forbidden to bring in and use any devices that are not part of the equipment, powered by electricity and that may pose a fire hazard, in particular: electric heaters, heaters, gas burners, flammable, explosive and unpleasant-smelling materials.
    10. Breaking the rules of fire protection , health and safety, destroying the Apartment or
    removing any parts of it from the Apartment is strictly forbidden and in the event of non-
    compliance with this point, K2 Investment Sp. z o.o. has the right to charge the Customer with an additional amount adequate to the damage or missing elements of equipment.
    11. The customer is obliged to secure the apartment during his absence by closing windows and doors, turning off devices that may pose a fire hazard.
    12. During the stay, the number of people staying in the Apartment may not exceed the numer of people indicated in the application. In the event of violation of this point, K2 Investment Sp. z o.o has the right to terminate the Agreement with immediate effect without theobligation to refund the amount due for the remaining booking period and charge a contractual penalty of PLN 1,000.
    13. The customer is obliged to observe the quiet hours (from 22:00 to 06:00). In the event of a justified complaint addressed to K2 Investment Sp. z o.o, the person representing
    K2 Investment Sp. z o.o. has the right to terminate the Agreement with immediate effect,
    regardless of the time of day or night, without the obligation to return the amount due for the remaining booking period and charge a contractual penalty of PLN 2,000.
    14. Check-out can be done until 11:00 at no extra charge. Customer’s departure after 11:00 is charged with an additional fee of PLN 100 for each commenced hour. To set a departure time other than 11:00, please contact us by phone (+48 537 072 375 or by e-mail ……………………………… the day before the planned departure. In the event of any defects, damages or losses caused by the Customer’s fault, the Customer undertakes to compensate for any losses within a period not exceeding 3 working days, after receiving a damage report from K2 Investment Sp. z o.o to the e-mail
    address or text message indicated in the booking, with details items and their cost.
    15. The Customer is obliged to leave the Apartment in a non-deteriorated condition in relations to the condition in which it was received and leaves the dishes and kitchen appliances clean. If there has been damage, the customer is obliged to restore the previous state or pay compensation – at the discretion of K2 Investment Sp. z o.o.
    16. The facility has the right to set a deposit for the stay in the amount of up to PLN 2,500 to cover any damage or theft.
    17. The property does not consent to the organization of entertainment stays (birthdays, stag parties, hen parties, name days, birthdays, social meetings or other meetings of an
    entertainment nature). In the event of a breach of this point, K2 Investment Sp. z o.o has the right to terminate the Agreement with immediate effect without the obligation to refund the amount due for the remaining booking period and charge a contractual penalty of up to PLN 2,000.
    18. In the event of a gross violation of the specified rules, K2 Investment Sp. z o.o is
    entitled to withdraw from the contract with immediate effect and remove the Customer together with his accompanying persons from the Apartment with the assistance of the Police or building security.
    19. Without written permission from K2 Investment Sp. z o.o is the inability to use the image of the Apartment or its elements in social media, the Internet, television, etc.
    20. The Customer is not allowed to make any changes to the Apartment and its equipment, except for a slight rearrangement of furniture and equipment, which does not affect their functionality and safety of use. It is forbidden to take furniture and equipment outside the Apartment.
    21. In the event of a necessity for the intervention of a representative of K2 Investment Sp. z o.o towards a Customer who interferes with the functioning of the K2 Loft apartHotel building, the intervention may be recorded in the form of an audio or video recording in order to protect the personal and material rights of both K2 Investment Sp. z o.o, the K2 Loft apartHotel building and the intervening representative of K2 Investment Sp. z o.o. The recordingof the intervention will, if necessary, serve as evidence to prove the actual facts.
    22. Unregistered persons may stay with the consent and responsibility of the Client in the Apartment occupied by him only from 08:00 to 12:00 22.00. after After 22.00 there is an obligation to check in additional people. The obligation to report an additional person rests with the Customer who rented the Apartment – otherwise, he is responsible for failure to comply with the registration obligation. Checking in an additional person or not reporting them despite staying, causes the Customer to incur additional costs for this person, in accordance with the applicable price list
    VIII. Palenie
    VIII. Smoking

    1. W Apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia. W razie naruszenia tego punktu K2 Investment Sp. z o.o. ma prawo rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez obowiązku zwrotu kwoty należności z tytułu pozostającego okresu rezerwacji oraz naliczyć karę umowną w wysokości 1000 zł.
  2. W przypadku, włączenia alarmu przeciwpożarowego, co skutkuje interwencją straży pożarnej, K2 Investment Sp. z o.o. nałoży na Gościa karę związaną z pokryciem kosztów interwencji straży pożarnej oraz kosztów ewakuacji. K2 Investment Sp. z o.o. nie wyklucza konieczności dodatkowego dochodzenia odszkodowania na drodze sądowej
    1. Smoking is strictly prohibited in the Apartments. In the event of violation of this point, K2 Investment Sp. z o.o has the right to terminate the Agreement with immediate effect without the obligation to refund the amount due for the remaining booking period and charge a contractual penalty of PLN 1,000.

2.In the event of a fire alarm being triggered, which results in the intervention of the fire brigade, K2 Investment Sp. z o. o. will impose a fine on the Guest to cover the costs of the fire brigade intervention and the costs of evacuation. K2 Investment Sp. z o. o. does not rule out the need to pursue additional compensation in cour.
IX. Zwierzęta domowe
IX. Pets

1. W Apartamentach obowiązuje całkowity zakaz wprowadzania psów i innych zwierząt
domowych. W razie naruszenia tego punktu K2 Investment Sp. z o.o ma prawo rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez obowiązku zwrotu kwoty należności z tytułu pozostającego okresu rezerwacji oraz naliczyć karę umowną w wysokości 1000 zł. Klient każdorazowo może uzyskać indywidualną zgodę na pobyt ze zwierzętami po wcześniejszym kontakcie z obsługą K2 Investment Sp. z o.o.
1. Dogs and other pets are not allowed in the Apartments. In the event of violation of this point, K2 Investment Sp. z o.o has the right to terminate the Agreement with immediate effect without the obligation to refund the amount due for the remaining booking period and 11 charge a contractual penalty of PLN 1,000. The customer may each time obtain an individualconsent to stay with animals after prior contact with the K2 Investment Sp. z o.o service Apartments .
X. Płatności i ceny
X. Payments and Prices

1. Wszystkie ceny usług świadczonych przez K2 Investment Sp. z o.o są cenami brutto wyrażonymi w złotych polskich.
2. Opłata uiszczana przez Klienta zawiera opłaty za media (woda, prąd, ogrzewanie, Internet, telewizja kablowa).
3. W przypadku chęci otrzymania Faktury VAT za pobyt konieczne jest podanie dokładnych danych przy dokonywaniu rezerwacji lub pracownikowi K2 Investment Sp. z o.o w trakcie procesu zameldowania w apartamencie. Po terminie wymeldowania K2 Investment Sp. z o.o zgodnie z regulacjami prawa podatkowego w Polsce zastrzega sobie prawo do odmowy wystawienia faktury VAT.
4. W przypadku skorzystania przez Klienta z usług dodatkowych oferowanych przez K2 Investment Sp. z o.o Klient jest zobowiązany do powiadomienia K2 Investment Sp. z o.o o fakcie skorzystania z w/w usług oraz o wniesienie opłat za w/w usługi najpóźniej w dniu wymeldowania.
1. All prices of services provided by K2 Investment Sp. z o.o are gross prices expressed in Polish zlotys.
2. The fee paid by the Customer includes utilities (water, electricity, heating, Internet, cable TV).
3. If you want to receive a VAT invoice for your stay, it is necessary to provide accurate data when making a reservation or to an employee of K2 Investment Sp. z o.o during the check- in process in the apartment. After check-out time K2 Investment Sp. z o.o, in accordance with the regulations of tax law in Poland, reserves the right to refuse to issue a VAT invoice.
4. If the Customer uses additional services offered by K2 Investment Sp. z o.o, the
Customer is obliged to notify K2 Investment Sp. z o.o of the use of the above-mentioned services and to pay the fees for the above-mentioned services on the day of check-out at the latest.
XI. Dane osobowe i przepisy RODO
XI. Personal data and GDPR regulations
K2 Investment Sp. z o.o PATRONUS APARTMENTS informuje, że przetwarza dane osobowe Klientów wyłącznie dla celów realizacji zobowiązań umownych. Dane nie będą przekazywane ani udostępniane osobom trzecim. Przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z obowiązującymi w Polsce regulacjami prawnymi, tj. ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Informacja o prawach i zasadach przetwarzania danych osobowych Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej zwane „RODO”) informujemy, że administratorem danych osobowych jest K2 Investment Sp. z o.o ul. Dubois 40, 44-100 Gliwice, z którym można skontaktować się mailowo na adres ……………………. osobiście lub pisemnie pod w/w adresem oraz pod numerem telefonu +48 537 072 375.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytania w związku z zainteresowaniem naszą ofertą, zawarcia lub wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); w celu wypełnienia ciążących na Administratorze obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. C RODO); w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszeniami, w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług oraz stosowania monitoringu wizyjnego w budynku K2 Loft apartHotel, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (art. 6 ust. 1 lit.f RODO). Jeśli ma to zastosowanie, w innych celach na podstawie zgody jeśli została wyrażona (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom w stosunku do których jesteśmy zobowiązani z mocy prawa do ich przekazywania lub powierzone naszym podwykonawcom, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych np. w celu obsługi księgowej, prawnej, marketingowej. Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami i zgodnie z naszymi poleceniami. Posiada Pan/Pani prawo żądania: dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo: przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Będziemy przetwarzać uzyskane dane najkrócej, jak to możliwe. Dla poszczególnych przypadków czas przetwarzania danych osobowych upływa z okresem przydatności tych danych tj: – w przypadku, gdy przetwarzamy dane osobowe w celu wykonania umowy, przetwarzanie będzie trwało dopóki trwa okres przedawnienia wszelkich roszczeń wynikających z przepisów prawa; – dane przetwarzane w celu spełnienia przez nas obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawa będziemy przetwarzać tak długo, jak wynika to z tych przepisów; – dane, które przetwarzamy w ramach realizacji prawnie usprawiedliwionego interesu przetwarzać będziemy dopóki trwa ten interes; lub do momentu wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, jeśli podstawą przetwarzania była zgoda wyrażona dla innych celów lub dane były przetwarzane dla celów marketingowych. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest możliwe w dowolnym momencie, przy czym nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Informujemy, że podanie niezbędnych danych w celu przedstawienia
oferty lub wykonania umowy jest dobrowolne, ale konieczne do wykonania wymienionych czynności. W przypadku udzielenia odrębnej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych świadczonych drogą elektroniczną, można ją wycofać w każdej chwili bez wpływu na umowę. Podane dane mogą podlegać profilowaniu w celu przedstawienia ofert promocyjnych dla wybranych klientów. W pomieszczeniach ogólnodostępnych budynku K2 Loft apartHotel oraz na terenie przyległym, stosowany jest monitoring wizyjny mający na celu zwiększenie bezpieczeństwa pracy oraz przebywających w zasięgu monitoringu osób i
mienia, a także umożliwienie wykrywania zachowań szkodzących firmie lub narażających ją na straty, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora Danych Osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Teren objęty monitoringiem oznaczony jest znakami graficznymi oraz oznaczeniami słownymi w języku polskim i angielskim. W razie jakichkolwiek pytań w zakresie przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt. K2 Investment Sp. z o.o informs that it processes Customers’ personal data only for the purpose of fulfilling contractual obligations. The data will not be transferred or made available to third parties. The processing of personal data is in accordance with the legal regulations in force in Poland, i.e. the Personal Data Protection Act and the Electronic Services Provision Act. Information on the rights and principles of personal data processing In accordance with Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free
movement of such data, and repealing Directive 95/ 46/EC (General Data Protection
Regulation, hereinafter referred to as „GDPR”), we would like to inform you that the
administrator of personal data is K2 Investment Sp. z o.o ul. Dubois 40, 44-100 Gliwice, in person or in writing at the above-mentioned address ……………….. and at the telephone number +48 +48 537 072 375. Your personal data will be processed in order to respond to inquiries related to your interest in our offer, conclusion or performance of a contract (Article 6(1)(b) of the GDPR); in order to fulfill the legal obligations incumbent on the Administrator (Article 6(1)(c) of the GDPR); in order to possibly determine, investigate or defend against claims, for the purpose of direct marketing of products and services and the use of video monitoring in the K2 Loft apartHotel. building , which is our legitimate interest (Article 6(1)(f) of the GDPR). If applicable, for other purposes based on consent, if given (Article 6(1)(a) of the GDPR). Personal data may be made available to entities to which we are obliged by law to transfer them or entrusted to our subcontractors to whom we will commission services related to the processing of personal data, e.g. for the purpose of accounting, legal and marketing services. Such entities process data on the basis of an agreement with us and in accordance with our
instructions. You have the right to request: access to your data, rectification, deletion or
limitation of processing and the right to: transfer data, object to processing and lodge a
complaint to the supervisory authority. We will process the obtained data as short as possible. For individual cases, the time of processing personal data expires with the period of usefulness of such data, i.e .: – in the event that we process personal data in order to perform the contract, the processing will last as long as the limitation period for any claims under the law lasts; – data processed in order to meet our obligations under applicable law will be processed for as long as it results from these provisions; – data that we process as part of the implementation of a legally justified interest will be processed as long as this interest lasts; or until an objection to their processing is raised, if the basis for processing was the consent given for other purposes
or the data was processed for marketing purposes. Withdrawal of consent to the processing of personal data is possible at any time, but it does not affect the lawfulness of the processing that was made on the basis of consent before its withdrawal. Please be advised that providing the necessary data to present the offer or perform the contract is voluntary, but necessary to perform the listed activities. If a separate consent is given to the processing of personal data for marketing purposes provided electronically, it can be withdrawn at any time without affecting the contract. The data provided may be subject to profiling in order to present promotional offers for selected customers. In the public areas of the Mennica Residence building and in the adjacent area, video monitoring is used to increase the safety of work and people and property within the monitoring range, as well as to enable the detection of behaviors harmful to the company or exposing it to losses, which is the legitimate interest of the Data
Administrator Personal in accordance with art. 6 sec. 1 lit. f GDPR. The area covered by themonitoring is marked with graphic signs and word markings in Polish and English. If you have any questions regarding the processing of personal data, please contact us
XII. Reklamacje
XII. Complaints

1. Klient ma prawo do reklamacji usługi i dochodzenia roszczeń z tego tytułu zgodnie z
obowiązującymi w tej mierze przepisami prawa.
2. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest jej pisemne zgłoszenie do biura K2 Investment Sp. z o.o ul. Dubois 40, 44-100 Gliwice, z którym można skontaktować się mailowo na adres ……………………..
3. Prawidłowo zgłoszone reklamacje rozpatrywane będą w terminie 30 dni od dnia ich
otrzymania.
4. Odpowiedź na zgłoszoną reklamac ję zostanie przesłana Klientowi na wskazany przez
niego adres pocztowy lub email.
a. The customer has the right to complain about the service and pursue claims in this respect in accordance with applicable law.
b. The condition for considering the complaint is its written notification to the office of
K2 Investment Sp. z o.o ul. Dubois 40, 44-100 Gliwice, or to the e-mail
address …………………….
3. Properly submitted complaints will be considered within 30 days from the date of their receipt.
4. The response to the submitted complaint will be sent to the Customer to the postal addressor email address provided by him.
XIII. Polityka Prywatności
XIII. Privacy Policy

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest K2 Investment Sp. z o.o ul. Z siedzibą w Gliwicach ul. Dubois 40, 44-100 Gliwice, (dalej Administrator). W kwestiach związanych z ochroną danych osobowych z Administratorem można się skontaktować przy pomocy adresu …………………….
pod numerem +48 537 072 375
2. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu:
1. zawarcia i wykonania umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną zgodnie z
Regulaminem, w tym rozpatrywania ewentualnych reklamacji oraz do zawarcia i wykonania umowy wynajmu Apartamentów.
3. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
a. niezbędność ich przetwarzania w celu zawarcia i wykonania umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
b. prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze Państwa
korespondencji oraz na realizacji działań marketingowych ( 6 ust. 1 lit. f RODO).
4. Państwa dane osobowe są przechowywane przez okres korzystania przez Państwa z tych usług. Po zaprzestaniu korzystania z usług, dane osobowe w zakresie: imię, nazwisko, adres e- mail będą przechowywane jeszcze przez okres 2 lat dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z korzystaniem z tych usług lub w przypadku braku stwierdzenia roszczeń związanych z korzystaniem z usługi świadczonej przez K2 Investment Sp. z o.o Państwa dane osobowe w zakresie: imię, nazwisko, adres e-mail, telefon zostaną trwale zniszczone.
5. Przysługuje Państwu prawo do:
a. żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
b. wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.
6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem zawarcia umowy o świadczenie usług w tym drogą elektroniczną. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości świadczenia usług przez Administratora.
7. Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.
1. The administrator of your personal data is K2 Investment Sp. z o.o. with its registered
office in Gliwice, ul. Dubois 40 Gliwice 44-100 (hereinafter referred to as
the Administrator ). In matters related to the protection of personal data, the Administrator can be contacted at ………………………….. or at +48 537 072 375
2. Your personal data is processed in order to:
a. conclusion and performance of the contract for the provision of electronic services in
accordance with the Regulations, including the consideration of any complaints and the
conclusion and performance of the contract for the rental of Apartments.
3. The legal basis for the processing of your personal data is:
a. the necessity of their processing in order to conclude and perform a contract for the
provision of electronic services (Article 6(1)(b) of the GDPR),
b. the legitimate interest of the Administrator, consisting in handling your correspondence and in the implementation of marketing activities (Article 6(1)(f) of the GDPR).
4. Your personal data is stored for the duration of your use of these services. After
discontinuation of using the services, personal data in the scope of: name, surname, e-mail address will be stored for a period of 2 years for the purpose of considering complaints andclaims related to the use of these services or in the absence of claims related to the use of the service provided by K2 Investment Sp. z o.o., your personal data in the scope of: name, surname, e-mail address, telephone number will be permanently destroyed.
5. You have the right to:
a. request access to your personal data, rectification, deletion or limitation of processing, as well as the right to transfer data,
b. lodge a complaint with the supervisory body, i.e. the President of the Office for Personal Data Protection.
6. Providing personal data is voluntary, however, it is a condition for concluding a contract for the provision of services, including by electronic means. The consequence of not providing personal data is the inability to provide services by the Administrator.
7. Your personal data will not be used to make automated decisions, including profiling.
XIV. Wybór prawa
XIV. Choice of law

Do realizacji praw i obowiązków wynikających z Umowy właściwe jest prawo polskie. W razie powstania sporu rozstrzygnięty on zostanie przez sąd właściwy dla siedziby K2 Investment Sp. z o.o.
Polish law is applicable to the implementation of the rights and obligations arising from the Agreement. In the event of a dispute, it will be resolved by the court competent for the registered office of K2 Investment Sp. z o.o.
XV. Załącznik do Regulaminu K2 Investment Sp. z o.o.
XV. Appendix to the Regulations of K2 Investment Sp. z o.o.

Cennik K2 Investment Sp. z o.o. kar pieniężnych za każdy jednorazowy przypadek:
1. Palenie tytoniu w miejscach niedozwolonych – 1000 zł
2. Przyjazd ze zwierzęciem bez zgody K2 Investment Sp. z o.o– 1000 zł
3. Zakłócanie ciszy nocnej – 2000 zł.
5. Sprzątanie wymiocin lub innych nieczystości fizjologicznych – 2000 zł
6. Trwałe zniszczenie lub trwałe ubrudzenie tekstyliów (ręczniki, pościel) – 200 zł
7. Pranie sofy – 400 zł
8.Uszkodzenia ścian lub stałych elementów wyposażenia Apartamentów cennik zgodny z oszacowaniem pracownika K2 Investment Sp. z o.o.
9. Zorganizowanie imprezy, urodzin, spotkania towarzyskiego – 2000zł
10. Nie uzgodnione z K2 Investment Sp. z o.o. wymeldowanie po 11:00 obciąża Klienta
kwotą 100 zł za każdą rozpoczętą godzinę oraz opłatę za odwołaną rezerwację innego Klienta.
11. Ozonowanie Apartamentu – 450 zł
12. Wymiana zamka w Apartamencie 1 500 zł + koszt wkładki + ewentualne koszty odwołania innej rezerwacji.
Uwaga: Jeżeli obciążająca Klienta kara pieniężna nie pokryje poniesionej przez
K2 Investment Sp. z o.o. szkody, za którą Klient odpowiada, lub gdy w danej sytuacji/zdarzeniu wyrządzającym szkodę kara pieniężna nie występuje, K2 Investment Sp. z o.o. ma prawo obciążyć Klienta odszkodowaniem do wysokości wyrządzonej szkody. W przypadku unikania opłacenia przez Klienta należnej kwoty sprawa zostanie skierowana na Policję oraz do Sądu.
Price list of PATRONUS APARTMENS fines for each single case:
1. Smoking in unauthorized places – PLN 1,000
2. Arrival with an animal without the consent of K2 Investment Sp. z o.o. – PLN 1000
3. Disturbing the quiet at night – PLN 2,000
4. Cleaning up vomit or other physiological impurities – PLN 2,000
5. Permanent damage or permanent soiling of textiles (towels, bedding) – PLN 200
7. Sofa washing – PLN 400
8. Damage to the walls or fixed elements of the Apartment equipment as estimated by the K2 Investment Sp. z o.o. employee.
9. Organizing a party, birthday, social meeting – PLN 2,000
10. Check-out after 11:00 not agreed with K2 Investment Sp. z o.o. charges the CustomerPLN 100 for each started hour and a fee for a canceled reservation of another Customer.
11. Ozonation of the Apartment – PLN 450
12. Replacement of the lock in the Apartment PLN 1 500 + the cost of the cylinder + possiblecosts of canceling another reservation. Note: If the financial penalty charged to the Client does not cover the damage incurred by K2 Investment Sp. z o.o.for which the Client is responsible, or if in a given situation/event causing the damage there is no financial penalty, K2 Investment Sp. z o.o. has the right to charge the Client with compensation up to the amount of the damage caused. If the Customer avoids payingthe amount due, the case will be referred to the Police and to the Court.